Drodzy Klienci, specjalnie dla was przygotowaliśmy krótki opis jak zamawiać nasze produkty i usługi. Mamy nadzieję, że rozwieje on wszelkie wasze wątpliwości i pomoże wam szybciej i łatwiej składać u nas zamówienia. W razie czego serdecznie zachęcamy was również do kontaktu telefonicznego z naszym biurem obsługi klienta, które z pewnością odpowie na wszystkie wasze pytania!
1. Składanie zamówień - sposoby
Zamówienia można składać telefonicznie, e-mailowo bądź osobiście w siedzibie naszej firmy w Łodzi (wtedy macie również okazję skosztować pysznej, świeżo parzonej kawy). W przypadku zamówień telefonicznych, po ustaleniu szczegółów wymagane jest jednak potwierdzenie zamówienia e-mailem.
2. Składanie zamówień – wybór produktów i usług
Jeżeli posiadacie gotowy projekt wzoru, który chcielibyście u nas wykonać wystarczy go nam przesłać w formie pliku graficznego (JPG//PDF/CDR/EPS). Najlepiej jeżeli od razu określicie na czym chcielibyście go wykonać – czy to będzie odzież gotowa, czy też np. wykroje odzieżowe - w zależności od wyboru podpowiemy wam, które techniki znakowania możemy zastosować. Jeżeli zależy wam na konkretnej technice napiszcie o tym w swoim zamówieniu. Bardzo istotna jest również wielkość wzoru jaka was interesuje, każda technika znakowania ma bowiem ograniczenia i nie zawsze jesteśmy w stanie wykonać wzór wybraną przez was technologią.
Przykłady:
- W przypadku haftu na gotowych wyrobach ograniczają nas wielkości tamborków, a więc nie zawsze możemy wykonać haft w określonej przez was wielkości.
- W przypadku dżetów i blaszek, ograniczają nas wielkości kamieni. Trzeba pamiętać, że skoro wybierzemy ozdoby w wielkości np. 2 mm, aby ułożony z nich napis był czytelny musi mieć odpowiednią wielkość. Oczywiście zawsze w momencie projektowania jesteśmy w stanie podpowiedzieć wam jakiej wielkości musi być wzór aby był czytelny.
- Hafty specjalistyczne jak np. chenille czy cording wykonujemy jedynie na wykrojach, jeżeli chcecie je umieścić na gotowych wyrobach proponujemy wam wykonanie naszywek z ich zastosowaniem.
Jeżeli natomiast jesteście np. producentami odzieży/obuwia itp., a może chcecie założyć własną markę odzieżową, ale nie posiadacie jeszcze projektu i chcielibyście go u nas wykonać, wystarczy, że prześlecie nam opis tego co byście potrzebowali, może kilka inspiracji, które znaleźliście w Internecie, a my zaprojektujemy wzór za was, w oparciu o wasze inspiracje.
3. Informacje niezbędne do wyceny - podsumowanie
Aby przygotować dla was bezpłatną wycenę potrzebujemy informacji o:
- Wybranej przez was technice znakowania/zdobienia – co wybieracie np. haft, dżety, perełki
- Materiale na którym mamy wykonać wzór – czy będą to gotowe wyroby, wykroje, a może chcielibyście dostać od nas gotowy wzór do samodzielnego wklejenia lub naszycia? Bardzo istotny jest również sam surowiec, na którym wykonane ma być zdobienie/znakowanie. W zależności od tego czy wzór będzie wykonywany np. na ręczniku frotte czy też na siatce albo bawełnianej bluzce, musimy odpowiednio dostosować nasze programy.
- Wielkości zamówienia (ilości produkcyjnej) – w myśl zasady im większe zamówienie tym niższa cena
4. Umiejscowienie zdobienia
Jeżeli mamy już wybraną technikę znakowania oraz wstępny projekt pozostaje nam już tylko ustalenie umiejscowienia waszego wzoru. Poniżej przedstawiamy wam przykład jak oznaczamy umiejscowienie i których elementów się trzymamy, aby wzór zawsze wykonany był w poprawnym miejscu.
5. Czas realizacji
Termin realizacji zamówienia zależy od techniki zdobienia, którą wybraliście, wielkości zamówienia oraz ilości zleceń jakie już zdążyliśmy w danym czasie przyjąć. Standardowy czas samej produkcji wynosi około 4-7 dni roboczych. W momencie składania zamówienia, już po akceptacji projektu i prób jesteśmy w stanie podać Wam przewidywany okres realizacji zamówienia.