Nie jesteś zadowolona/y z zakupu? Otrzymałaś uszkodzony towar? Nie martw się – czasami tak się zdarza. Na szczęście możesz skorzystać z prawa do reklamacji lub zwrotu. Na odstąpienie od umowy masz 14 dni od momentu otrzymania paczki.
Uwaga! Pamiętaj że zwrotowi nie podlegają produkty personalizowane, produkowane wg wytycznych klienta.
Jak dokonać zwrotu?
Zapakuj zwracane lub reklamowane przedmioty. Do paczki dołącz fakturę, będącą dowodem zakupu oraz „Formularz odstąpienia od umowy” (formularz znajdziesz poniżej) . Zadbaj o to, by wysyłane przedmioty nie zostały uszkodzone w trakcie transportu. Radzimy, by wysyłać paczki z potwierdzeniem nadania – dzięki temu można odzyskać pieniądze w przypadku zagubienia przesyłki.
Formularz zwrotu- PDF
Gdzie wysłać towar?
PPHU „ARLENA” HENRYK BACZYŃSKI
ul. Obywatelska 84, 93-562 Łódź
Prosimy o dopisek na liście - zwrot do sklepu internetowego.
Czy mogę wysłać paczkę za pobraniem?
Nie obsługujemy tego rodzaju zwrotów.
Kiedy i w jaki sposób otrzymam zwrot środków ze zwrotu?
Pieniądze prześlemy na Twoje konto bankowe zaraz po rozpatrzeniu reklamacji. Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni.
Jak zostanie rozpatrzona reklamacja?
Reklamowany towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy. Jeśli to nie będzie możliwe, to zwrócimy Ci pieniądze.
Szukasz szczegółowych informacji dotyczących odstąpienia od umowy?
Jeśli tak, to zapraszamy do zapoznania się z naszym regulaminem.
Masz pytania dotyczące zwrotu lub reklamacji?
Skontaktuj się z nami, a my zrobimy wszystko, by rozwiązać Twój problem. Najszybciej pomożemy Ci telefonicznie, pod numerem 501 649 222.